welcome


glitter-graphics.com

Sunday 25 September 2011

~ KUALA LUMPUR...~ part 1

Assalammualaikum u alllz... So dh lame x entry Blog nie.. xtau ape nk di share nya... hihihi.... N dh lame lah juga saya x bace2 'pot pet' korang... hihihi =)...

Cerita pasal KUALA LUMPUR..   
 KUALA LUMPUR Here I Come..!!!!
Atin g KL hari Sabtu.. Nak menziarah Makcik kt HKL... 
Masa pas jer msuk Tol Sg. Besi... KLCC & Menara KL.. Perghh teruja beb.. Pasal aku dh lame x ke KL..
HKL.. hospital yg biasa jer aku dgr.. Pergi xpenah... Now im at HKL!!! hihi... 
Berbual2 dengan family... Malu2 kucing... hahha pastue OK dah... Aku gelak jer...
Sporting... happy families... big families...

HKL... Amboi gle besar.. Nak ke kantin dia pun naik basah ketiak aku nie hah... Xpelah jnji aku dh kenyg... ngee... Aku tgk sekeliling semua sakit2... (dh nama pun hospital)... Kesian plus sedih aku tgk warga emas sakit terlantar baring... Dimanakah anak2 mereka... Bz ke?

Then petang tue, g HangOut sekejap... Jalan2... Bersama 2 orang adik gurl n 2 brother besar.. =)
Aku nyer jakun tue, aku tnya.. 'naik ape ni nk g?'.. Abang Long berkata... Naik Monorail & LRT...
Muka aku? Muka takut beb... Dari HKL, aku lintas jalan nk ke Monorail...
Aku nie pelupa mane aku naik, mane aku trun.. hihi... So xdpt gtau detail perhentian mane aku guna nie.. 
Tapi petang tue kteorg g Dataran Merdeka plus g KLCC... hihi.. Snap2 lah pic... Pki hp jer cz kmre untuk photographer tue xbwak.. hahahha..

Hari pun dh malam... Mula mencari Hotel... Check In siot... Hah.. Jgn fikir bukan2... Aku tido sebilik ngn gurl alrite... then Tido....

KUALA LUMPUR... Amboi mmg bndar yg bz gler... kereta moto sana sini.. bas melambak2.. 
Tapi si pemandu mmg ler mmg mcm haram... Sory tue say lah... Diorg bukan fkir org nk lintas jalan... 
Walaupun dh lintas kt lintasan corak kuda belang tue... Bukan nk slow bg laluan, main laju jer... 
Dah lah si penjalan kaki nie kne berlari2 sopan santun.. Adeh... hidup kt sana leh kurus ler...
Ape x nya berjalan kaki lagi seng nak meronda.. Pastue nk lintas kena berlari2... 
Jalan xda nyer leh mcm perempuan melayu terakhir... Langkah kena besar siot... Laju3!
Tapi aku bangga duduk kat negara Maju lagi Aman... =) peace yooo....!!

P/s: pic atin masuk kan kt KUALA LUMPUR part 2  & Fb.. ok..

No comments:

Post a Comment