welcome


glitter-graphics.com

Friday 7 October 2011

~ Hati..~

Selamat hari Jumaat semua blogger semua!! Tiba-tiba di hari Jumaat yg mendung jer nie... Terkenang lak dengan Hati nie... Hati kat dalam badan tapi terkenang lah.. Cz Hati nie bnyak simpan seribu rasa.. Jeng..Jeng..Jeng.
Hati nie juga pernah 2 kali dimiliki...hihi gatai... 


First... Hati nie dimiliki oleh Dia... Jarak umur 6tahun.. 4 tahun kami berkawan... Sampaikan satu masa tue.. Bila dah dikata kan Tiada jodoh... Terhenti hubungan tue.. Rela atau paksa.. Suka atau tidak, itu mmg dh kehendak nya... Kita? Terima seadanya... Sedih... Siapa saje tahu... Segala perancangan sudh di rancang.. Tapi.. akhirnya.. Terpisah jua.. Terasa masa berlalu.. Sekarang Dia menuju ke lembaran bahagia... Dengan pasangan nya... Bertunang dan Insyallah this Nov... Sah menjadi seorang suami.. Hati tidak pernah lupa kepada Dia.. Hati nie tersentuh bila malam raya this year Dia bagi SMS.... Bertuliskan....

"Awak.. Selamat Hari Raya.. Saya mnx maaf slah silap saya selama nie ngn awak.. Saya mnx halal makan minum ngn awk yer... Saya halalkan semua yang saya bagi kat awak.. Awak jaga diri.. Jangan nakal2..  Saya nak mnx maaf sebab kita xdpt bersama.. Kita dh ditulis tak bersama.. Saya doakan awk dapat pasangan yg baik2 dan dpt jaga awak.." 
SELAMAT PENGANTIN BARU.
   
Seriusly mmg sentap gler... Dia boleh mnx maaf sebab xdpt bersama.. Ohh..lelaki nyer Dia.. Masa dpt msg tue otw balik kg pas g Bazar Prt Raja.. Start nyer lah air mata bcucuran... T-T.. Sayu nyer Hati..


Kedua..  Hati dimiliki oleh Dia... Kami sebaya.. Mengenali nya dari rakan sekelas hingga senang cte kapel... But setaun.. Belum cukup untuk kita mengenali nyer lagi... Hari indah.. Hari sedih.. Semua rasa.. Tapi sy rasa semua indah... Tapi 6 bulan berjauhan.. Muncul nya sengketa.. Perselisihan faham.. Akhir sebulat rasa hubungan tue diberhentikan.. =(...




menangiss
Hati nie bukan senang untuk diberikan.. Bukan senang nk dijaja n dilelong... Hati ni berharga... Hati ini istimewa...  Hati ini xkan bsendrian.. Hati ini akan ditemani.. Hati ini akn dimiliki.. Hati ini akan disayangi... Oleh insan yang bergelar suami... 

No comments:

Post a Comment