welcome


glitter-graphics.com

Sunday 16 June 2013

~ JANTAN AKU ~

Assalammualaikum..

Okey kali ni tak nak sembang lebih.. Hehe... Aku ceritakan tentang Jantan Aku... Memang bunyi tajuk agak ganas.. Mengganas, keganasan... Eh2.. aku dah melalut... Jantan aku ni baru lagi.. Tapi aku dah sayang ketat dengan dia.. Fine tak nak korang tertipu lagi.. Actually Jantan aku tue.. Haiwan peliharaan aku.. Dia seekor Rabbit.. 

Aku nyer suka rabbit ni obses sangat,.. Dulu ada pun orang bagi.. Baka kampung nye.. Tapi dah tua.. Lepas kan je wat satay... Tapi obses aku.. Aku dlu xpenah tahu jenis-jenis arnab yang ada ni.. Mahupun di dalam or luar malaysia.. Just obses ngada2 je ni suka rabbit sebab tengok pic kat google... Comel giler!

One day ni, aku tak tido malam.. Aku mentelaah google ni.. Kejap bukak blog ni.. Kejap blog tue.. okey sekarang dah tau serba sedikit.. Yang penting tahu keperluan dia.. Tup-tup member aku bf dia belikan rabbit.. okey aku menumpang kasih je... Aku de share sikit kat blog aku... Cari lah ye...

Rasa nak bela tue ada... Tapi tengok sekitar rumah lagi duduk taman.. Pikir gak.. Mana aku nak buang najis dia ni.. Belakang mmg hutan tapi kumpul je najis ni berbau jugak kan... So Dah bincang.. Dah pikir.. Deal kita g beli.. Aku mula-mula niat nak g tenangkan hati setelah kecewa bercinta.. Aku g UTHM kat bhgian kolej kediaman student.. Itu pun dari member aku yang gitau.. Okey cash! Beli.. Bawak balik... Aku beli jantan... Baru 5 bulan.. Baka Chinchilla.... Ibu nak yang x membesar.. So aku ambik lah jenis ni... 

Call me Ray... Now im 6month years old.. Dia sangat agresif.. Yang bijak sana sini.. Aku belikan carpet merah.. Aku bentangkan tu baru dia nak kelaur dari cage & pergi ke carpet lagi satu.. Dan ruang dia bermain sekitar itu sahaja.. Dia jarang keluarkan najis dia... Semua pergi dalam cage... Terkeluar pun sebiji dua biji je.. Hehehe... Tapi kesian jantan aku ni... Dia xda betina nya.. Ibu xnak banyak-banyak... Tapi nanti aku cuba bawak pergi rumah kawan aku bia dia ehem2... hehehe

Mr. Ray Yang Sangat Agresif.. Tapi Manja...

Akmak & Asri yang rajin nak main dengan diorang

Ray yang dah suka memanjangkan diri setelah penat bermain & berlari
Masa Ray sebulan dah kat rumah... Luv sangat!

Ray Jantan yang Cute....


No comments:

Post a Comment