welcome


glitter-graphics.com

Wednesday 5 June 2013

~ C.A.I.R ~

Assalammualaikum...

Hye semua.. Rasa memang dah lama-lama sangat tinggalkan blog ni tanpa sebarang berita.. Apatah lagi nak tinggalkan jejak.. Hehe... Ikutkan banyak haaa nak di Update kan... Tapi bz kerja je.. Tender sana sini kena isi.. Sampai lupa title-title nak share... Sabo je lah... 

C.A.I.R....
Kenapa lah dengan cair.. Ape yang cair... HAhahahaha ni yang mula rasa nak kepoh mak jemah ni... Macam ni ceritanya,... Meh2 kak piah kak peah abg mat semua... Dekat sikit membaca blog kak jemah ni.. bhahaha...

Masa aku duk bz siap2 kan tender yang nk dihantar penuh dengan kusyuk berhati-hati... Bos aku cakap nanti kita de event kat Hotel Katerina.. Aku pun macam heran lah kan... Event ape pulak ni.. Minggu Setiausaha ke.. Tapi aku ni Kerani je... Pendek kan cerita.. kak yana pun cakaplah bos dia cakap yang sabtu memang ada event.. Sponser by Bos-Bos ni lah.. Tup-Tup dapat tiket tue ada Anuar Zain & hos dia abg ketak kita Fahrin Ahmad...

Okey Actually ini program Majlis alumni TMS atau lebih dikenali Tengku Mariam School.. Bos kak yana aka En.Rashid salah seorang penyumbang bagi menyokong PIBG sekolah untuk melakukan sebarang aktiviti ataupun bagi kelengkapan sekolah.. Kalau salah informasi ni sori.. Actually dah lupa.. ~_^

Okey2 balik semula kenapa CAIR sangat tue... Apa tak nya aku excited tersangat-sangat sebab nak tengok Anuar Zain live bapak depan mata ni.. DEPAN MATA... okey... Ingat senang nak jumpa retis mahal ni.. Hhehe... Before show mula hos dia si Fahrin ahamad... Peh dengar suara dia je aku goyang-goyang kan telinga ni hah adakah real aku dengar sore dia ni.. Yelah selama ni dengar kat TV.. Okey ini x Bohonh.. Memang dia...

Masa AZ ni dah keluar nyanyi lagu... Makcik2 mak datin semua dah menjerit ni... ANUAR! ANUAR!... Aku jangan nak kata lah duduk tersimpul malu konon bajet AZ nak lamar aku.. bhaahha.. Xsegan silu aku bagun g dekat pentas.. Rakam Dia nyanyi... Peh xcaye.. xcaye depan ni AZ... Nak tau x part mana aku CAIR??? jeng.. jeng... jeng....

Time AZ nyanyi lagu Sedetik Lebih rasa nya... Aku x terlintas lansung nak berjabat tangan dengan dia.. Tapi Oficemate aku tarik tangan aku n hulur dekat dia... OMG! OMG! bhahaha.. AZ pegang tangan aku n time tue lirik "kasihku Ku amat Mencintai Kamu.. " malu2 siput aku time tue.. Lama pulak tu dia pegang.. Aku rakam time tue tapi tengok balik video macam x rakam.. Bhahahaha.. Peh aku nyer CAIR.. Macam nak terduduk rasa.. Hehe... 

Lastly dapat ambik pic dengan FA... Retis lain dapat merasa pelukan dia bagai.. Aku pun rasa tempais badan si FA ni.. Ermmmm ketap bibir yaw! bhahahaha... Aku xdpt ambik pic sebelah-sebelah coz aku nyer hp nk capture tue slow.. So aku guna je camera depan dah senang cerita.. 

Dari cerita aku ni macam aku terlalu taksub bagai.. Aku tau salam tue berdosa.. heheh Tapi benda tue sekelip mata.. Manusia kan.. Mmg de silap nyer.. yelah takut orang desas desus kecepes ke kan.. Eceh bajet tol aku ni.. Bukan Taksub tapi terlalu gembira.. Aku cuma pikir.. Bukan senang nak dapat jumpa mereka ni.. Bila ada rezeki disini aku bekerja.. Merasa lah aku... Tq to Both of BIG Bos... ;)  

Meh lah cuci mata sekejap kasi jeles.. hewhew..

abg FA!!!  

LELAKI INI... HIHIHI

Add caption

OFFICEMATE

STAFF & BOS-BOS

No comments:

Post a Comment