welcome


glitter-graphics.com

Wednesday 10 July 2013

~ Kebahagiaan June Part 2 ~

Assalammualaikum..

Okey harap semua dah baca Kebahagian June Part 1.. Dah baca belum ni? Hihi... Gembira x? Rasa x kegembiraan kita? eceh aku ni menggedik pulak paksa orang baca...

Seterusnya bulan Jun ni.. Ada orang janji nak bawak g berjalan dan Tunaikan ape kita nak.. HAhahaha.. Aku dengan gelak sambil tangan mengesek-gesek ala aziz satar dapat duit pun dh berlegar-legar apa aku nak ni.. Hihihihi... Actualy plan ni dah lama.. Sebelum aku putus dengan dia lagi sebab dia kata aku dah tolong dia apply kan kerja dan dia kerja dengan bestnya serta gaji yang masyuk ke poketnya... Bhahaha.. Okey aku bukan nk mengikis dengan pisau cukur.. Tapi dia yang memberi aku mengikis dengan kata je nak apa.. Anda semua diminta berfikiran positif ye start membaca ni.. kihkih...

Serba salah pun ada juga.. Aku pun blurrr je nak mintak apa.. Mana aku tau.. Dia cakap, better beli baju ke tudung ala fareeda yang botingkek-tingkek tu.. Senang nak pakai g ofis.. Okey aku ikutkan je.. Oleh kerana before ni aku ada memekak teringin nak g Hard Rock Cafe kat Melaka satrt Cafe tue dibuka.. Dia bawak aku kesana.. Hi-tea dekat sana.. Padahal dah lapo.. Melantak jugak makan sana.. hehe.. Aktiviti full dia yang plan, aku follow je.. 

Masuk HRC ni bajet macam penah pergi.. Padahal ni first time.. Tapi aku ni jenis tak malu.. Aku tanya je mana nak masuk semua sebab parking dia kat bawah.. Dengan slumber aku pun tanya makan ape best kat sini.. Aku makan burger sebab Dinie dah makan nasi goreng.. Aku kepoh lagi.. Kat HRC ni malam ada apa je.. Rupanya isnin - sabtu ada live band pada waktu malam.. Ahad je off.. Aku kepoh lagi tnye waitress tu, ambik pic x dengan Nora danish masa dia datang sini.. Katanya ambik.. Of coz! Dinie diam je sebab dia tau perangai aku mmg mcm tue.. Dah gembira sangat lah tu katanyaaaa! Harga tidak dapat dinyatakan.. Hihi.. Tapi sila bawak duit yang lebih.. ;)

live band stage
Burger yang awesome!
Hard Rock Cafe Malacca
Blurppp! kenyang bangat
Mr. HD yang pay! pay! n pay !
Yeah! muka gembira tertunai keinginan.. hihi


Lastly sampai KL.. Shoping MidValley & makan dekat MurniSS2 dengan kak aiman n abg shafiq... 

okey done shoping... ni tercampur skli barang dinie okey..

TQ akk aiman & abg shafiq bawak g makan sedap ni.. 

                             
                                       
Dah abis dah story... Jadi mana yang belum g HRC ni, g lah.. enjoy it!!
TQ membaca... 


No comments:

Post a Comment