welcome


glitter-graphics.com

Sunday 2 September 2012

~ Raya Kami 2012 ~

Assalammualaikum...

Masa nak taip entry ni... Reaksi pertama adalah girang gembira untuk share kan kegembiraan bersama menyambut AidilFitri kepada semua readers... Thankz bangat sudi membaca blog Fatin-membebel ini... =)...

Kesempatan ini Saya nak ucapkan Selamat Menyambut AidilFitri kepada semua.. Maaf Zahir & Batin.. Jika entry saya ini ada berkaitan dengan saudara saudari ye... Seperti yang telah dipaparkan.. Blog ini hanyalah berkaitan kehidupan saya seharian.. *Maaf beri ucapan raya agak lewat plus entry pun late * =='

Tahun ini agak berlainan sedikit... Ape tak nya tahun ni sambut raya di rumah sendiri.. Almaklumlah atok nenek sudah ke Rahmatullah... Ibu memasak di dapur but saya n adik sibuk kelaur ukur jalan g cari tudung raya si adik kecil ni.. Haish.. Payah hah die mencari tudung.. Semau x berkenan... Poning kepala ni hah! Kesian ibu didapur pang pung masak kauh lodeh rendang ketupat untuk dijamu pada first day raya...

So macam biasa bermaaf-maafan plus menziarahi arwah2 dikubur.. Ke rumah saudara mara... BP - Kluang.. =) di umur 21thun ni still dapat duit raya.. Alhamdulillah.. Amin.. Semoga kalian dimurahkan rezeki ye.. Anak buah pulak semakin ramai... Plus++... Saya dipangil Makngah pulak... tapi belah ibu prefer diorg panggil saya Auntie... hahaha   Xnk lah entry panjang sangat.. Meh jom tengok Pic.. =)











No comments:

Post a Comment