welcome


glitter-graphics.com

Saturday 14 April 2012

~ Ucapan...~

Assalammualaikum... =)

Firstly nak ucapkan Alhadulillah still ada ksempatan nk tekan2 keyboard.. =).. Adalah gk kat Potpet yang d'sharekan... So pejam celik now Final exam dh dekat untuk den jawab... (= =') neves!.. Entry pasal ucapan ini adalh ucapan yang telah diucapkan kepada orang2 terpenting Dan Maha Besar.... I want to share some speech!

  • Ucapan Terima Kasih kat AyahIbu... 
Ucapan ini diucapkan bila dapat new Hp... Samsung Wonder... Serius sepanjang hidup membesar remaja dewasa, den xpnh dpt hp dari KOTAK semua scndhand... N sekarang dah dapat n open it depan AyahIbu... Mmg speechless gler... Mampu cakap TERIMA KASIH AyhIbu.. Angah suka sangat... =* mmmuah!

  • Ucapan Alhamdulillah kat Allah SWT..
Syukur Ya Allah Dengan rezeki yang Engkau berikan... Banyak sangat yang Engkau berikan kepadaku.. Amin... Dengan rezeki Engkau berikan kepada kedua ibubapa ku, dapat jua aku memakai Hp baru.. Dengan rezeki Engkau berikan aku dapat markah yang baik... buat ibuayh gembira... =)

  • Ucapan Terima Kasih Kat Hafiz Dinie..
Thankz cz sudi mengajak kita Spent time masa cuti sehari tu... G makan, G tengok wayang.. G naik river cruise... Hihihi.... N big Thankz cz sudi jadi insan yang alwys ngn kita... walaupun kita tahu awk belum tntu lagi jdoh den.. =) n Thankz cz very simple person in Love...

angah sayang ibuayah!!!

No comments:

Post a Comment