welcome


glitter-graphics.com

Friday 2 December 2011

~ TNB sweet...~

Tamat sudah Latihan Industri bagi melengkapkan pengajian sem4 nie.. So Selamat tinggal juga Bagi semua warga TNB BP yang telah banyak membantu... Memberi pembelajaran dan memberi semangat unutk saya teruskan pengajian... Rasa nk sebut nama satu2 nie banyak.. Yelah beratus kan staff TNB tue.. Huhu...

Best sangat cz semua nya sporting.. Masing2 kelakar... So kerja pun x boring lah... Enjoy sangat menimba ilmu ngn diorang... Walaupun mulanya boring becoz sorang2.. =(  Serius banyak lah pengalaman... Staff baik sangat belanja makan... Xkasi bayar tau... Keep ur money into ur poket... ngeh3... Amin rezeki2.. Abang-abang yang sangat baik hati... kelakar plus sporting... Saya bagai adik2 beliau.. En-En yang sangat baik.. saya bagai anak-anak beliau... =)

List of experiencesI get... 
  • Dapat duduk kat kerusi eksekutif.. Seharian duk kat bilik dia buat kerja..
  • Dapat naik skylift tue... 
  • Dapat sama-sama tarik wayar... 1 2 3 Taarriiikk!! =)
  • Dapat rasa balik 2am masa bulan pose... Ada breakdown... 
  • Sibuk ikut penyelia jaga kerja-kerja yang dilakukan kontraktor
  • Dapat ON/OFF earth kt suis gear tue... Naik bengkak otot... =)
  • Dapat kopek sasca kabel 150mm
  • Dapat banyak ilmu sangat2!!! =)  
Terlalu banyak sangat pengalaman.. Nie jer saya dapat shre.. Nak tulis kang panjang sangat... 
Terima kasih kerana selalu ucapkan "Fatin belajar betul2 nnti boleh jdi engineer"... =)... Ada yang sebut2 "Pandai ko, ko jadi engineer".. Tue doa... =) Selalu ckp.. "Fatin abis stdy nie jadi eksekutif.. ambik Dgree pasnie k.." doa lagi.. =).. Ada Pn yang nk buat surat untuk apa nth lupa... Nak bg lec yg datang melawat.. =)

Last Sekali 1/12/2011 berdiri dan berkumpul buat last sekali bersama semua staff semasa perhimpunan pagi.. Saya Nurfatin Ashikin Bt Hamid berdiri di hadapan untuk membuat Ucapan khas bg semua staff TNB... hihi =).. Rasa mcm x percaya saya boleh berani dan tidak segan untuk memberi ucapan Ribuan Terima kasih kat semua staff... huhu.. Gambar tidak dapat disertakan.. hihi... Dan rasa terharu becoz akhir ucapan dapat TEPUKAN dari staff... =D... Terima kasih kerana selalu ucapkan "Fatin belajar betul2 nnti boleh jdi engineer"

Ribuan terima kasih buat semua staff TNB BP.... =)... MMMUUUAAAHH!


bersama staff...
bersama staff serta kawan li.. =)


will some day? part of in TNB?

No comments:

Post a Comment