welcome


glitter-graphics.com

Sunday 24 July 2011

~ nie lah yg den nk..~

selamat petang musyuk2 semua...!!! ngeee...  hah entry ptg nie sal KOPITIAM... aku luch lah td kt kopitiam... MELAYU nyer k.. kwan ibu ku n kwn adik aku nyer mak.. hihihihiih.. msuk2 jer aku dh terpegun dh.. walaupun mcm simple2 jer.. tp aku rse bangga ar  melayu nyer kan.. nie baru kt BP... lom lg kat kota raya besor tue... huhuhu...
yang den nk nie de lah berniaga... aku ske niaga bukak mcm cafe nie..
salah satu mcm nie lah... kopitiam mcm nie... org mam2, mnom2, relax2...
best woo.... aku nk bukak mini lbry siap cafe lg... amcam??
aku tgk jer peralatan glass die, cup die, aku dh berangan dh.. aku nyer barangan lg cntik.. hihihi
cre nk wt air tue, mesin die.. semua de style tue.. kne g kursus tue... 
renovate die ok lah.. nmpk mcm kopitiam cina...  tp klu aku buat lg cntik kot.. hahahaa..

kita lyn je ler pic kopitiam nie...~

ceh aku berangan konon bos ler..


nie yg aku n fmly mam td...

No comments:

Post a Comment